Különös közzétételi lista
1. A pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége:
ÓVODA |
|||
MUNKAKÖR |
VÉGZETTSÉG |
||
3 fő |
Óvodapedagógus |
Főiskola |
|
|
|||
ÁLTALÁNOS ISKOLA |
|||
1fő |
Szakvizsgázott pedagógus |
|
|
1 fő |
Tanító-fejlesztőpedagógus |
Főiskola |
|
|
Pedagógia szak |
Egyetem |
|
6 fő |
Általános iskolai tanító |
Főiskola |
|
1 fő |
Biológia -rajz |
Főiskola |
|
1 fő |
Matematika-fizika |
Egyetem |
|
1 fő |
Matematika-földrajz |
Főiskola |
|
1 fő |
Testnevelés |
Egyetem |
|
1 fő |
Magyar |
Főiskola |
|
1 fő |
Történelem |
Főiskola |
|
1 fő |
Matematika-informatika |
Főiskola |
|
2 fő |
Német |
Főiskola |
|
2 fő |
Angol |
Főiskola |
2. A nevelő és oktató munkát segítők száma, feladatköre, iskolai végzettsége és szakképzettsége: -
3. Az országos mérés-értékelés eredményei, évenként feltüntetve:
(szövegértés/matematika)
6.o. | 8.o. | |||||
átlagok | átlagok | |||||
saját | községi | országos | saját | községi | országos | |
2003 | 433/431 | 474/474 | 500/500 | - | - | - |
2004 | 449/483 | 484/484/477 | 509/505 | 447/476 | 473/475 | 500/500 |
2005 | - | - | - | - | - | - |
2006 | - | - | - | 460/485 | 467/465 | 497/494 |
2007 | - | - | - | 456/476 | 468/469 | 497/491 |
2008 | 490/468 | 490/472 | 519/499 | 459/438 | 478/473 | 506/497 |
4. Az intézmény lemorzsolódási, évismétlési mutatói:
Tanév | Évismétlő |
2005/2006 | 0 |
2006/2007 | 2 |
2007/2008 | 5 |
2008/2009 | 3 |
5. Általános iskolákban a volt tanítványok nyolcadik-kilencedik évfolyamon elért eredményei, évenként feltüntetve, középiskolai, szakiskolai továbbtanulási mutatói:
2008/2009 | ||
8. évfolyam | 9. évfolyam | |
Tanuló 1. | 2,13 | |
Tanuló 2. | 4,8 | |
Tanuló 3. | 3 | |
Tanuló 4. | 3,2 | |
Tanuló 5. | 4,87 | |
Tanuló 6. | 3,47 | |
Tanuló 7. | 2,47 | |
Tanuló 8. | 2,53 | |
Tanuló 9. | 4,73 | |
Tanuló 10. | 4,07 | |
Tanuló 11. | 2,2 | |
Tanuló 12. | 4,13 | |
Tanuló 13. | 2,4 |
6. Az érettségi vizsgák átlageredményei, évenként feltüntetve: -
7. Szakképzésben részt vevő iskolákban a pályakövetés eredményei: -
8. Szakkörök igénybevételének lehetősége, mindennapos testedzés lehetősége:
A szakkörök igénybevételének lehetősége:
Intézményünkben a következő szakkörök indítására van lehetőség:
német szakkör, művészei szakkörök (színjátszó csoport, tánccsoport, énekkar) és középiskolai előkészítők: matematika, magyar. A szakkörök, illetve egyéb körök indítása, a jelentkezők számának és a szaktanárok ajánlásának függvénye, melyet a tanév kezdés első hónapjában kell véglegesíteni.
Mindennapos sportolás lehetőségei:
Iskolánkban hetente egyszer (szerdán) úszásoktatáson, ugyancsak hetente egyszer (pénteken) pedig tömegsport foglalkozáson vehetnek részt a tanulók. Délutánonként az egyéni igényeknek megfelelően, és egyéni elbírálás alapján használhatóak az iskola sportfelszerelései és sportolásra alkalmas helyiségei.
9. Hétvégi házi feladat szabályai, iskolai dolgozatok szabályai:
Házi feladat:
A tanuló házi feladatát azon anyag képezi, melyet az adott tanórán bemutatás, előzetes megbeszélés kísért.A házi feladat célja a tanult ismeretek otthoni elmélyítése.A tartalma lehet írásbeli és szóbeli is. A nevelő pontosan határozza meg az oldalszámot, a feladatot. Erre jusson idő a tanóra végén!Vigyázzunk arra, hogy a feladatok mennyisége és minősége olyan legyen, hogy a tanulók egyéni munkával ésszerű időn belül elvégezhessék. A jobban terhelhető tehetségesebb gyerekek részére adhatunk új összefüggéseket feltáró, ill. igénylő problémákat is. Az egyes tantárgyak írásbeli feladata ne haladja meg a 10-15 percet. A házi feladat adásakor a nevelő differenciálással segíti, hogy a különböző képességű tanulók is sikerélményhez juthassanak.
Házi feladatok hétvégére, iskolai szünetekre:
Házi feladat a fenti elveknek megfelelően hétvégére is adható. A hosszabb tanulmányi szünetekre is csak a szokásos, a szünetet követő első tanítási nap óráira előírt mennyiség adható. Ettől a gyakorlattól eltérni alapos szakmai indokoltsággal, pl. felzárkóztató célzattal – a szülő egyetértésével – lehet csak. A tanulókat ösztönző szorgalmi házi feladat a szaktanár belátása szerint adható.
Iskolai dolgozatok:
A házi rendben foglaltak alapján a tanulónak joga van megismernie a témazáró dolgozat időpontját, annak megírása előtt legalább 2 tanórával. Joga van ahhoz is, hogy megismerje a dolgozat az eredményét legkésőbb annak megírását követően legalább a 2. tanórán. Elégtelen szóbeli, vagy írásbeli eredmény után javítási lehetőséget kérhet a tanuló. Az időben érkezett kérést nem utasítható vissza a nevelő. A javítási lehetőség dolgozat esetén a teljes tanórára és az azt követő anyagrészekre vonatkoznak. Egy nap csak két témazáró dolgozat írására kerülhet sor, a harmadik ellen a tanulók tiltakozhatnak, és visszautasíthatják annak megírását. A nevelő köteles pontozási rendszert használni. A feladatoknál meg kell határoznia a tudáselemek számát, az azokért kapható pontot; a dolgozat végén az összesített pontszámot, százalékkal kiszámítva. (A pontozás a feladatok súlyozását is jelzi a tanulóknak!) Témazáró dolgozat után összesítő értékelő lapot kell kitölteni, melyet a tanuló dolgozatának értékeléséhez használhatunk fel. Az esszé jellegű dolgozatok végén pár soros szöveges értékeléssel indokolja a nevelő az érdemjegy értékét, az esetleges hiányosságokat is megjelölve. (Kulcsszavak- és fogalmak előre tervezettek legyenek) A témazáró dolgozat piros jegy, mely kétszeres súlyozású. Az előző órai ismeretekből írt dolgozat érdemjegye a szóbeli beszámoló értékével azonos, tehát kék jegy. A tanórán kívüli dolgozat megírásáról a tanuló dönthet, de ezt a dolgozatot is érdemjeggyel kell értékelni, és be kell írni a naplóba.